Thursday, January 21, 2010

Opis yang biru keharuannya..haru biru daaaaa

Kih kih kih….Biru?..tak de lah..tak tukar cat pun…opis masih ngan cat lama..cat seperti masa mula2 aku menjejakkan kaki ke situ….


Cuma banyak file kaler biru yang menjadi haru… tapi tak pe…dah ada ganti yang tolong garu….. you go girl!!!!!

Aku? Aku tukang karut je kat situ…sebab file aku semua kaler pink…tapi baru2 ni dah ada kaler oren sami..sebab dapat client baru…rezeki tahun baru wehhhh…

Opis menjalani proses pembersihan…rombakan…ada yang pencen..ada yang benti …ada yang hampir2 dibentikan tapi tak sempat depa dah benti sendiri… macam2 hal… politikus banyak… Opis besaq kelemboi pun masing2 nak tunjuk taring…Donia..donia…

Selamat datang adik2 baru…selamat bekerja dalam suasana baru…

Ni juga salah satu sebab aku tersasul lama tak hapdate blog…sibuk wehhh dok interview…pehtu keliru nak pilih yang mana satu…ngeeeee…


No comments:

Post a Comment