Tuesday, November 3, 2009

aku mengandung - part 2

ingat lagi tak n3 ku yang ini ? selain daripada dah memang Allah izinkan aku untuk merasai nikmatnya mengandung & melahirkan walau secara c-zer, aku pun tak pasti yang mana satu kah antara produk yang aku makan ni membuahkan hasil....

memandangkan period aku memang tunggang langgang..aku ada try satu majun ni tuk perbetulkan balik segala apa yang lintang pukang dalam sistem tubuh badan aku ni...aku start makan in januari 2008 n alhamdulillah sepanjang aku makan majun tu memang period aku datang dengan teratur..salah satu fungsi utama majun ni adalah family planning...tapi aku makan bukan tuk niat nak merancang keluarga ya...bulan august 2008 aku stop makan majun atas arahan tokey majun..dia soh aku cuba ngandung..aku ni dalam yakin tak yakin ikut gak cakap dia...hehehe

pas tu aku gatal2 amik produk pelangsingan lak...nak kecikkan badan yang gebu gebas ni...tup2 bulan oktober 2008 period yellek..bila wat pregnancy test...memang negative...tunggu bulan november lak...tak juga kunjung2 tiba..n aku sekali lagi wat pregnancy test..masih juga -ve.. pastu aku bercadang nak telan balik majun tu..sebab aku rimas bila kawan baik tak datang2..

masa tu..kakak tokey majun pesan kat aku..soh wat test sekali lagi sebelum makan majun balik..tu yang sebabkan aku wat test pada 22/11/2008 tu... huaaaaa..sudah ngandung ooo...sib baik aku ni mendengar kata...kalau aku sumbat je majun tu hari tu...nauzubillah..tak tau lah apa bakal terjadi kat kandungan aku...

so..agak2 majun ke...produk pelangsingan yang wat aku preggy ?.. sebab dari cara percakapan masing2 tokey...depa soh aku bagi testimoni bagi pihak masing2...tapi aku sendiri tak tau nak confirm yang mana satu antara keduanya..jadi aku diamkan ja...

adilkan?

No comments:

Post a Comment