Wednesday, November 4, 2009

ternanti-nanti

betul lah...penantian memang amat amat menyiksakan..wat aku gundah gulana...dah hampir sebulan aku menunggu...tapi benda nya lom muncul2... aku paham sesangat...bendanya nak mai dari jauh..naik kapal terbang..tak pun kapal laut..kena lalu custom segala..

tak pe lah...aku masih lagi setia menanti..cuma aku harap sgt2 yang benda yang aku tunggu ni tidak terlewat sampai...aku tgh desperate jugak lah ni...cuma tak nak semak2an fikiran...nak wat2 happy walaupun hati kat dalam rasa nak nangis.

aku harap sgt2 yang kehadirannya nanti bakal membawa keceriaan....bakal memberikan rezeki yang melimpah untuk si jentu abah..

aku tgh tunggu benda ni




An alcohol free liquid concentrate in vegetarian capsules. This blend of More Milk Plus with Goat's Rue was specially formulated at the request of lactation consultants. It stimulates the development of mammary tissue and safely and effectively increases breast milk for women with special needs such as Polycystic Ovarian Syndrome (PCOS), breast surgery and adoptive moms. This formula is also helpful for women who did not increase in breast size during pregnancy. Does not contain any milk, dairy, soy, egg, fish, shellfish, tree nuts, peanuts, wheat, or gluten.


susuku sgt2 ciput...bukan setakat kais pagi makan pagi lagi dah.....sian jentu tak puas minum susu mummy...semuanya disebabkan aku ada masalah hormon yang diakibatkan oleh cyst yang aku alami sejak sekian lama...so..LC (lactation consultant) had advised me to try this supplement to tackle my PCOS problem..
 
nun jauh aku order..sampai ke US....harganya leh tahan gak sampai ada yang kata, daripada makan benda mahal2 ni yang result dia lom tentu ok atau tidak..baik guna duit tu beli susu formula anak...uish...aku seboleh mungkin nak susukan anak aku dengan susu aku sendiri...sehinggalah ketitisan yang terakhir..Insyaallah..(walaupun setakat ni misi ku nampak makin payah disebabkan masalah ni)...tapi setakat ni aku lom lagi nak mengalah walau aku manjang qeyau
 
pas ni bila mende dah sampai..n aku telan..aku akan update lagi

Ya Allah ya Tuhanku...sesungguhnya Engkau Maha Pemurah & Maha Pemberi Rezeki. Permudahkanlah urusanku untuk menyusukan bayi kecilku ini. Aminnn


No comments:

Post a Comment