Monday, November 9, 2009

Potong!!!! n Jalan2

Potong .....!!!! bukan potong untuk gantikan ngan P1 W1MAX ya... berukband yang aku dok guna setakat ni masih ok..kalau dia menjadi bertambah beruk..mgkin aku tukar dengan berukband yang lain.

ni ha..aku potong rambut sabtu lepas...akhirnya........

gugur menggila rambut aku kebelakangan ni...dalam bilik air, atas lantai..kat bantal..kat sikat apa tah lagi..kalau kumpul2 leh buat rambut pelesu untuk satu lagi kepala...Fawwaz nak tak mummy buatkan? hehehe

dulu sebelum ngandung aku nak potong dah..tapi dah Mr. Asben kata seksi berambut panjang.....aku pun simpan la..wlupun rasa tersiksa...bila ngandung..Mr. Asben kata tak yah potong sebab leh ikat rambut ketat2 during confinement...

hehehe...aku ikat masa depan bidan je...pastu dah kemana2 getah rambut aku...aku ni memang tak suke ikat rambut...rasa cam tercekik walaupun yang diikat tu adalah rambut dan bukannya leher. akhirnya setelah asik bertangguh nak potong rambut....zass...hari sabtu baru2 ni aku dah berjaya mengontotkan rambut...yeahhhh..aku rasa rambut Mr. Asben lagi panjang kot dari rambut aku sekarang..kikiki...

petang lak...kami meraikan kejayaan aku memotong rambut dengan pergi berjalan2 ke Semenyih...temankan Mr. Asben meeting... and layan si jentu makan angin...jentu sekarang memang gelisah kalau tak dibawa berjalan during weekend...




Fawwaz dah siap dah ni




tunggu mummy bersiap..lambat arrrr




mummy...jom la...balik nanti boleh belek lagi rambut baru tu

hujan sepanjang jalan sebab aku potong rambut kot....tak leh nak tuwun kereta pun...so aku ngan jentu lepak2 dalam kete sambil layan jentu minum petang...





No comments:

Post a Comment