Tuesday, November 10, 2009

More milk special blend

benda yang aku tunggu dah sampai...aku dah telan...so pas ni aku akan bagi review tentang kesannya...aku memang berharap sangat2 yang supplement ni dapat memeriahkan pengeluaran hasil tenusu yang amat2 merudum dalam 2 minggu ni...

sebelum merudum dulu, dalam semput2..dapat gak la aku kuarkan dalam 13-16oz sehari ..tu pun kena pum siang malam lebih dari 10x... la ni aku mampu dapat 6-8oz saja...Fawwaz lak minum dari kul 8am-7pm antara 21-23oz..huhu..seram sejuk aku nak cukupkan bekalan..

tapi semalam 9/11/2009, aku tewas....Fawwaz dah minum fm (formula milk) 2oz... sedey...tapi tak kan nak biarkan anak kebuluran hanya sebab nak tegakkan ego kita yang nak menyusukan baby kita dengan breast milk (bm)sepenuhnya....ye tak? ini adalah statement penyejuk hati sendiri

tapi yang paling buat aku sedey...bila dapat tau yang Fawwaz cuma minum 14oz je hari ni....dia majuk agaknya sebab semalam mummy tak dapat cukupkan bekalan dia...tapi tadi sejak maghrib sampai kul 10pm dia bantai mengempeng..siap senyum..sengeh..gelak2 pun ada sambil bf...

ehhh..tajuk nya lain..isi kandungannya lain...kihkihkih...tapi ada kena mengena gak la kan..more milk special blend ni ada lah supplement tuk orang yang bermasalah cam aku ...yang ada PCOS tapi masih bersemangat kental nak bf anak...tapi tak semua ibu yang adalah masalah PCOS hadapai masalah nak bf cam aku...kira nasib & rezeki masing2 la..

nanti aku upload gambar masa bagi review


No comments:

Post a Comment