Tuesday, November 17, 2009

n3 untuk YB

sepatutnya dah wat posting untuk ni minggu lepas..tapi biasalah..alasan lapuk...gue bz bangat..

sejak dua menjak ni kan hujan tak benti2...siang hujan..malam hujan..petang hujan...makanya jalan tar yang dulunya ada lubang2 sebesar cawan,  masa tu dah jadi cam kawah gunung berapi....cumanya tak kuar la larva gunung berapi tapi leh buat kolam bela ikan keli..

aku lak balik umah time gelap...sambil berangan..dalam syok2 layan jiwang..kete tersenggol masuk lam kolam tadi..aduh jahanam kete baruku. aku ngadu kat Mr. Asben pasai kolam2 tu...maka dengan cargasnya dia telah maklumkan kepada YB.

selang dua hari pas tu tatkala aku memandu dalam keadaan cuaca terang benderang maknanya aku dah lewat pegi opis, buat opis macam opis aku sendiri dengan memakai tudung yang oren warnanya...seperti bersinarnya matahari  pagi tu...



matahari kaler oren ke?


wahhh....jalan sudah shantekkk...ndak ada lubang2 lagi...gembira bangat sihh... kenapakah aku cakap seperti org indon? entah...aku pun nggak ngerti
.

 


tengok...jalannya dah dibuat sulam tampal..

tima kasih banyak2 ye YB...walaupun bajetnya ketat..YB tetap utamakan rakyat... wahhh melobi nampak

disclaimer: n3 ni bukan ditujukan kepada mana2 parti politik . sekian.


No comments:

Post a Comment